Po raz pierwszy logotyp LV BET pojawi się na rękawie koszulki meczowej. Umowa obejmuje także ekspozycję sponsora podczas meczów rozgrywanych na obiekcie w Mielcu. Logo pojawi się na bandach statycznych i bandach LED, materiałach reklamowych na stadionie oraz ściankach prasowych. Współpraca będzie obejmowała również działania w mediach społecznościowych, telewizji klubowej oraz na stronie internetowej klubu.
- Wspólnie wierzymy w sukces i wymierne efekty współdziałania z nowymi klubami, które mogą osiągnąć dobry wynik sportowy. To podstawa prowadzenia długoterminowych działań w kontekście sponsoringu sportowego. Uważamy współpracę z drużyną z Mielca za inwestycję w przyszłość. Jesteśmy przekonani, że będzie ona owocna dla obu stron i razem napiszemy historię Stali, która nawiąże do największych sukcesów sportowych klubu – powiedział Łukasz Kieza, Country Manager LV BET Zakłady Bukmacherskie.
- Bardzo się cieszę, iż mogłem się przyczynić do nawiązania współpracy pomiędzy cenioną na rynku firmą LV BET a klubem Stal Mielec. Jestem pewien, że przyniesie ona wymierne korzyści obu stronom i przełoży się na pełne sukcesów funkcjonowanie klubu w kolejnych latach. – stwierdził Tomasz Poręba, wiceprezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
-Dziękujemy za zaufanie. Bardzo się cieszymy, że kolejny poważny sponsor dołączył do naszej drużyny i stał się motorem napędowym Stali Mielec w drodze po dawny blask – dodał prezes Stali Mielec Jacek Orłowski.
LV BET działa na polskim rynku od ponad dwóch lat. W tym czasie marka zaangażowała się w rozwój różnych dyscyplin oraz wielu klubów sportowych.