Prowadzenie komisu samochodowego to zadanie cięższe niż się z pozoru może wydawać – samo znalezienie pojazdu w dobrym stanie technicznym może okazać się niemożliwym, a co dopiero późniejsze jego odsprzedanie jeszcze po takiej cenie, żeby na całym przedsięwzięciu dało się zarobić. W końcu rynek samochodów używanych to nie salon samochodowy, gdzie możemy wybrać model, jaki najbardziej przypadnie nam do gustu, a przy tym nie będzie on miał żadnych wad i usterek. Z tego i jeszcze kilku innych powodów ubezpieczenie komisu samochodowego staje się wręcz koniecznością.
Oferty skrojone na miarę
Obserwacje pokazują, że w dzisiejszych czasach można się ubezpieczyć praktycznie od wszystkiego, pod warunkiem, że kogoś na to stać. Po dokładnym podliczeniu wszelkich kosztów i podsumowaniu korzyści często okazuje się, że niektóre oferty są po prostu nieopłacalne. Ale bądź co bądź, ubezpieczenie odpowiednio dobrane do prowadzonej działalności zarobkowej jest niezbędne, aby na niej nie stracić. Wystarczy wyobrazić sobie sytuację, że ktoś złośliwie zniszczy wystawione do oglądania pojazdy lub podczas jazdy próbnej samochód weźmie udział w stłuczce. Koszty naprawy szkód i wypłacenia ewentualnego zadośćuczynienia mogą doprowadzić właściciela firmy do ruiny, jeśli wcześniej nie zadbał o to, by konsekwencje finansowe takiego zdarzenia wziął na siebie ubezpieczyciel.
Polisa dostosowana do potrzeb
Pakiety ubezpieczeń dedykowane dealerom samochodowym, określane mianem Trade insurance, z roku na rok stają się coraz popularniejsze. Mają je w swojej ofercie firmy takie jak Insurance Factory. Szybkie porównanie ofert tego typu pozwala zauważyć, za zakres ochrony jest dużo większy niż zazwyczaj. Osoby działające w branży motoryzacyjnej ubezpieczyć mogą nie tylko samochody, ale też budynki czy narzędzia pracy. I co najważniejsze, cena, jaką przyjdzie nam zapłacić za taką polisę, jest adekwatna do zakresu ochrony. Mówiąc prościej – wiesz za co płacisz.Więcej szczegółów znajdziesz na stronie https://www.insurancefactory.co.uk/motortrade-insurance.