reklama

Ciepłe ubranie dla pracownika - polar i bluza

Opublikowano:
Autor:

Ciepłe ubranie dla pracownika - polar i bluza - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

PromowaneWiększość przedsiębiorstw dbających o zdrowie i efektywność pracy swoich pracowników, uważnie czuwa nad tym, by odzież, w jakiej wykonują swoje obowiązki była nie tylko opatrzona firmowym logo, lub hasłem reklamowym, ale również o to, by była dobrze dobrana do pory roku i temperatury panującej w zakładzie pracy.

I o ile w firmach, które nie sprzedają produktów wymagających chłodzenia, wystarczy tu odpowiednia firmowa koszulka, czy T-shirt, o tyle sytuacja komplikuje się w fabrykach, w których niskie temperatury są cały rok, a zatrudnieni w nich ludzie muszą być odpowiednio ubrani, by nie chorować i nie powodować swoją absencją spowolnienia działania firmy.

Jakie ubrania dla pracowników w zakładach o niskiej temperaturze?

W takich miejscach dobrym pomysłem będą długie spodnie i ciepła, ale jednocześnie niekrępująca ruchów "góra". Aktualnie pracodawcy najchętniej stawiają tu na polary firmowe lub bluzy - w zależności od tego, czy temperatura jest niska, czy bardzo niska. Warto zauważyć, że klasyczne polary mają tutaj taką przewagę, że po pierwsze większość osób uwielbia materiał przypominający "kocyk" i przyjemniej im się w takiej odzieży pracuje, a po drugie: w odróżnieniu od zwykłej bluzy polar prezentuje się bardziej estetycznie. Nie osiadają na nim tak łatwo pyłki kurzu i szybciej schnie po praniu, co również ma duże znaczenie.

Polary firmowe wybierane są najchętniej w dużych zakładach pracy, które ujednolicają formę pracowniczego stroju oraz które w przypadku kontaktu pracownika z klientem - lepiej się prezentują. Taki ubiór to jednocześnie dobre wrażenie w oczach klientów i większe ciepło i komfort noszenia dla pracownika.

Reklamowe walory polarów firmowych

Poza zakładami pracy związanymi z taśmą fabryczną, czy pracami magazynowymi, po polary firmowe chętnie sięgają również przedsiębiorstwa, w których wygląd pracownika ma znaczenie kluczowe dla firmowych zysków. W dużych firmach stawiających na bezpośrednią sprzedaż produktów i usług, czy obsługę klienta przy tzw. okienku, polar z nadrukiem firmowego logo od razu zwraca uwagę.

Polary mają też pewną przewagę na firmowymi, wyprasowanymi na kancik koszulami. Zmniejszają one dystans między klientem a pracownikiem, co pozwala nawiązać lepszą rozmowę sprzedażową i nie zaniża klienta, który na takie spotkanie przyszedł np. w bluzie. Jednolity krój polarów, odpowiednia kolorystyka i zgrabnie wkomponowane logo wyglądają tak, że po prostu z takim "ludzkim" pracownikiem klienci rozmawiają chętniej, a rozmowy te częściej kończą się zakupem.

Polary firmowe można zamówić pod adresem https://www.odziezdoreklamy.pl/6-polary

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE