reklama

Bazo – nowy sposób na wsparcie biznesu?

Opublikowano:
Autor:

Bazo – nowy sposób na wsparcie biznesu? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

PromowaneZdobywanie kontaktów biznesowych nie jest proste i bardzo często wymaga zaangażowania niemałych środków finansowych. Jednak w XXI wieku mamy możliwość znacznego przyspieszenia tego procesu i ograniczenia kosztów do minimum – np. dzięki Bazo, czyli nowemu narzędziu, dzięki któremu zautomatyzujesz swój marketing i zdobędziesz mnóstwo kontaktów biznesowych. Sprawdźmy, na czym polega skuteczność tego rozwiązania!

Bazo, czyli skuteczna automatyzacja marketingu

Narzędzie powstało pod kątem B2B i stanowi wsparcie dla wszystkich tych przedsiębiorców, którzy pragną zwiększyć efektywność prowadzonych działań marketingowych. A będzie to możliwe dzięki rozpoznaniu użytkowników korporacyjnych, którzy odwiedzają Twoją witrynęBazo daje taką możliwość, identyfikując firmy pojawiające się na stronie, a także przekazując informacje o tym, co na niej robiły. To jednak nie wszystko!

3 podstawowe funkcje Bazo

  • Identyfikacja użytkowników korporacyjnych
Kto pojawił się na Twojej stronie? Bazo odpowiada na to pytanie, podając Ci nazwę firmy oraz jej adres, dzięki czemu możesz błyskawicznie zidentyfikować zarówno potencjalnego klienta, jak również konkurencję. A to dopiero początek możliwości, z jakich skorzystasz.

  • Tworzenie indywidualnych komunikatów
Bazo to również funkcja tworzenia indywidualnych komunikatów dla klienta – skoro znasz już nazwą firmy, możesz stworzyć spersonalizowaną informację, np. zachęcającą do kontaktu czy skorzystania z konkretnej oferty. Jest to możliwe dzięki wyskakującym okienkom pop-up – nienachalnym i dostosowanym do profilu użytkownika korporacyjnego.

  • Analiza i monitoring danych
I na koniec niezwykle istotna funkcja analityczna – Bazo to dane dotyczące użytkowników Twojej strony oraz ich aktywności, w dodatku o wiele bardziej przystępne niż w przypadku innych narzędzi analitycznych dostępnych na rynku. Dzięki tej funkcji dowiesz się jak długo klient przebywał na stronie, które zakładki najbardziej go interesowały i w co klikał. A to pozwoli Ci wyciągnąć wnioski i jeszcze lepiej dostosować komunikat do danego użytkownika.

Warto dodać, że Bazo pozwala tworzyć komunikaty w karcie przeglądarki, które zachęcą użytkownika do powrotu, a do tego posiada wiele gotowych szablonów, umożliwiających osiąganie najlepszych konwersji czy pozwala przypisywać różne role nawet bardzo dużej liczbie pracowników.

Jest to więc narzędzie rozbudowane, ale proste w obsłudze, które jest coraz chętniej wybierane przez mniejsze i większe firmy czy handlowców. Warto sprawdzić samodzielnie!

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE