Orły Prawa – kto ocenia
Wyróżnikiem plebiscytu Orły Prawa na tle innych konkursów, jest fakt, że oceny dokonują klienci prawników, notariuszy czy adwokatów z Warszawy, Krakowa, Wrocławia i innych miast Polski. Tak jak konsumenci z innych branż, robią to codziennie poprzez platformy typu Groupon, Panorama Firm, Cylex czy Google Maps. Organizatorzy postanowili zebrać oceny z serwisów i ujednolicić je do tej samej skali, zawierającej się w przedziale od 0 do 10. Tylko Ci adwokaci, którzy otrzymają 8 lub więcej punktów zostaną zwycięzcami plebiscytu Orły Prawa.
Orły Prawa- zwycięzcy oczami klientów
Gwarantowaną nagrodą jest tutaj zamieszczenie danych firmowych laureatów na stronie organizatora, wraz z informacją o ilości przyznanych punktów. Jest to więc rzetelny komunikat dla każdej osoby, która poszukuje porady prawnej w swojej najbliższej okolicy. Daje jej to również wymierny obraz jak lokalna branża prawnicza plasuje się na tle całej Polski. W trudniejszych wypadkach, być może warto będzie skorzystać z pomocy prawnej w sąsiednim mieście lub wręcz przeciwnie, zainteresowani będą dostrzegać, że naprawdę są w dobrych rękach.
Materiały promocyjne w kancelarii
Każdy zwycięzca plebiscytu Orły Prawa ma możliwość zamówienia zestawu materiałów marketingowych, w skład którego wchodzą: dyplom, list gratulacyjny, tabliczka ze szkła akrylowego oraz logo w formie elektronicznej. Wszystkie z narzędzi promocyjnych możemy wykorzystać w dowolny sposób, udowadniając swoją wysoką pozycję na rynku usług prawnych. Klienci, którzy zobaczą w naszej kancelarii logo Orłów Prawa na pewno poczują, że trafili ze swoimi problemami we właściwe miejsce.