reklama
reklama

Rozmowy z Korso - Biznes i gospodarka - Bogdan Rojkowicz cz. 1

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: KORSO

Rozmowy z Korso - Biznes i gospodarka - Bogdan Rojkowicz cz. 1 - Zdjęcie główne

Bogdan Rojkowicz | foto KORSO

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

PodcastyRozmowy o biznesie to cykl podcastów w Tygodniku Korso. Będziemy prowadzić rozmowy z mieleckimi ludźmi biznesu, ale z takimi, którzy mają coś do powiedzenia na ten temat. Którzy osiągnęli sukces w biznesie, którzy poprzez swoją nieustępliwość, skuteczną realizację założonych celów, doszli do tego miejsca, w którym teraz się znajdują. Na inauguracyjną rozmowę wybraliśmy Bogdana Rojkowicza, właściciela między innymi największego wydawnictwa w Mielcu KORSO, sieci portali na Podkarpaciu, Hotelu Polskiego czy Karczmy Polskiej, a także wielu innych przedsiębiorstw.
reklama

Bogdan Rojkowicz 

Bogdan Rojkowicz ma 65 lat i pochodzi z Tarnowa. Po ukończeniu liceum w Mielcu oraz studiów na Wydziale Automatyki i Informatyki Politechniki Śląskiej w Gliwicach z tytułem magistra Inżyniera elektrotechnika wrócił do Mielca.

Music by Daddy_s_Music from Pixabay

Bogdan Rojkowicz pracę zawodową rozpoczął w 1984 r. w WSK „PZL-Mielec” jako konstruktor na Wydziale Narzędziowym. W 1985 r. przeniósł się do OBR SK Mielec i do 1990 r. pracował jako inżynier prowadzący próby w locie. W 1988 r. ukończył studia podyplomowe na Politechnice Rzeszowskiej w Rzeszowie (specjalność: systemy mikrokomputerowe w przemyśle maszynowym).

reklama

W latach 1990-1996 był współwłaścicielem firmy TURBO S.C. w Mielcu. W 1991 r. wziął udział w założeniu Agencji Informacyjno-Reklamowej „AIR. PRESS” Sp. z o.o., przemianowanej z dniem 1 I 1999 r. na Agencję Wydawniczo-Reklamową „Korso” i został jej pierwszym prezesem. Uczestniczy w kreowaniu i organizacji licznych imprez i przedsięwzięć kulturalnych, m.in. „Miss Mielca”, „Mielczanin Roku”, „Sportowiec Roku” i „Piknik Country”. Ma także znaczący udział w prezentacji Encyklopedii miasta Mielca na łamach Tygodnika Regionalnego „Korso” i wydaniu książkowym tejże Encyklopedii.

reklama

Po wykupieniu udziałów od wspólników jest jedynym właścicielem Agencji Wydawniczo-Reklamowej KORSO od ponad 30 lat.  Jest wlaścicielem Hotelu PolskiegoKarczmy Polskiej oraz firmy kateringowej ToMaTo. Od 2016 r. prowadzi jednoosobową działalność w ramach firmy BRIDGEPOL, zajmującą się sprzedażą akcesoriów brydżowych online. W 2018 r. został współzałożycielem ogólnopolskiej spółki medialnej PBeM Sp. z o.o. i pełni funkcję jej prezesa.

reklama

Jego pozazawodową pasją pozostaje od wielu lat brydż sportowy. Był delegatem na zjazd Polskiego Związku Brydża Sportowego i współorganizatorem wielu zawodów brydża sportowego w Mielcu. Brał udział w rozgrywkach szczebla krajowego jako zawodnik drugoligowych klubów brydżowych. Wyróżniony Złotą Odznaką „Zasłużonego Działacza Brydża Sportowego”. Fascynują go Bieszczady, toteż w 2020 r. uruchomił portal informacyjny: wBieszczady.pl.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama